četvrtak, 4. listopada 2018.

ŽELIM DA PODELIM SA VAMA JEDNU MOJU JAKO TUŽNU PRIČU...

Posted by AFAN on listopada 04, 2018 | No comments

Želim da podelim sa vama jednu moju jako tužnu priču.  Živim sama u Beogradu, radim u prodavnici za 16.000. Roditelje nemam, ostavili me nakon svojih 13 godina. Radno vreme mi je do 20h, prošle
godine bilo je zimsko vreme, vraćala sam se sa posla, u zgradi u kojoj živim na ulazu zgrade napali me narkomani da me siluju,


kao baksuz nikoga nije bilo, vrištala sam dok mi nisu zatvorili usta. Na silu su me utrpali u auto i odveli u jedno zabačeno mesto blizu Beograda, pored silovanja dobila sam i batine zbog odupiranja. Nisam mogla da izdržim batine pa sam se prepustila Bogu, radili su sa mnom šta su hteli, iživljavali se na svakakve načine…


Zapretili mi ako ih prijavim u policiju da ću proci 100x gore, zato se nisam osudila jer nemam ko da me štiti. Kada su završili posao i pustili pokupila sam se i pobegla iz Beograda za jedan drugi grad da me ne bi mogli nađu nikako jer su znali gde živim. Bilo je to užasno iskustvo. Ne želim da se ovo nikome dogodi.

0 komentari:

Objavi komentar