četvrtak, 4. listopada 2018.

KADA JE MOM SINU BILO 17 GODINA OTKRIJEM DA SE DROGIRA...

Posted by AFAN on listopada 04, 2018 | No comments

Nisam bio pristalica fizičkog kažnjavanja dece sve dok se meni nije desilo nešto sa čime nisam znao da se verbalno nosim. Naime kada je mom sinu bilo 17 godina otkrijem da se drogira. Kada sam ga suočio sa činjenicama sve mi je priznao i dodao da je on skoro punoletan i da prihvatim njegov izbor jer je postao zavisnik. Izmlatio sam ga kao vola u kupusu, pa sam ga posle izmlatio jer je pokušao da pobegne od kuće,


pa sam ga izmlatio kada sam ga zatekao da se vucara sa tim društvom koje ga je i uvuklo u sve to. Na kraju je pristao da ide na lečenje i od tada pa sve do dan danas on je ”čist”. Sada ima 34 godine, ima ženu i malo dete i skoro mi je priznao da sam ga samo razgovorom ubeđivao nikada ne bi prestao da se drogira i


da su batine odigrale ključnu ulogu da razmisli opet o svemu. Nije mi drago što je moje dete zbog mene bilo plavo od modrica, ali mislim da toga
nije bilo danas bih mu posećivao grob, a ne njegovu kuću i moju snajku i unuče.

0 komentari:

Objavi komentar