utorak, 30. srpnja 2019.

MUŽ ME TUČE IAKO SAM U 7-MOM MJESECU TRUDNOĆE…

Posted by AFAN on srpnja 30, 2019 | No comments

Muž me tuče iako sam u 7-mom mjesecu trudnoće. Nosim blizance i tako sam se radovala kada sam zatrudnila, mislila sam da će mog muža moja trudnoća, a onda i naša djeca da promjene, da će manje da pije i… da me više neće tući, ali…
Prije dvije noći došao je mrtav pijan i počeo da mi govori jako ružne riječi, najviše me pogodilo kada je rekao da djeca nisu njegova i da se čak ne zna ni čija su… Baš me pogodilo to što je rekao, ustala sam i krenula da izađem u drugu sobu, a on me tada ošamario i rekao da bježim jer “istina boli”. Ujutro kada se otrijeznio rekao je da je pogriješio, izvinuo mi se i na kraju rekao da se to nikada više neće ponoviti, ali…
Ne znam šta da mislim, u braku smo 3 godine i svaki puta mi je nakon što me je napadao govorio da više neće, ko zna, možda je sada to to, možda će se promjeniti, nadam se, volim ga, volim ga više nego sebe i ne znam kako bih mogla živjeti bez njega, ali ako nastavi da me tuče neću izdržati 🙁
preuzeto sa: sve-za-vas.info

0 komentari:

Objavi komentar