srijeda, 24. srpnja 2019.

DJEVOJKA MOGA SINA JE TRUDNA IMAJU SAMO PO 17 GODINA...

Posted by AFAN on srpnja 24, 2019 | No comments

Djevojka mojeg sina je trudna, imaju samo po 17 godina i danas sam zbog toga doživila nervni slom. Kada sam se sabrala rekla sam mu da to nikome negovore, čak ni njezinim roditeljima i da ću se je pobrinut da rješim taj problem. Naravno mislila sam na abortiranje te neželjene bebe, ali tad sam saznala da su već rekli njezinoj mami.
Istog trnutka sam pozvala njezinu mamu i rekla joj da njena kćerka mora da aboritra, a ona mi je tad odgovorila kako je ona već poduzela sve potrebne radnje i da se ništa nebrinem. Kasnije smo se našle u gradu na kafi i razgovarali na ovu temu.
Sreća pa samo obje razumne i nije bilo većih svađa i nekih gluposti, ali smo se složile da je naša krivica jer nijesmo dovoljno razgovarale sa našom djecom.
Ovo pišem kako bi skrenila pažnju drugim roditeljima, prije svega majkama da razgovaraju sa svojom djecom da nebi došlo do ovakvih problema.

0 komentari:

Objavi komentar