ponedjeljak, 15. travnja 2019.

JAVIO SE BIVŠI DEČKO MILIJANE BOGDANOVIĆ, "LAGALA JE ZA SILOVANJE": Ovo je prava istina o njoj, EVO OD ČEGA BOLUJE! (FOTO)

Posted by AFAN on travnja 15, 2019 | No comments

Učesnica "Parova" Milijana Bogdanović preko noći je postala poznata širom regiona, a sve zbog njene veze sa 53 godine starijim izabranikom Milojkom Božićem.
Sada se javio njen dečko Dule i iznio šokantne optužbe:
- Sve laže! Bila je u vezi sa nama trojicom istovremeno. Gledala je samo ko koliko para ima, ko kakvu kuću posjeduje i imanje, a ko joj da najviše, kod njega je ostajala! Ja sam je se jedva riješio! - počeo je priču on za Scandal i dodao:

- Sto puta sam je tjerao od kuće, kao đavola da sam primio! Nisam mogao da je se riješim. Nije znala kako da ostane sa mnom, pa je dva puta pokušala da se ubije. Prvi put je popila 14 tableta, da nisam bio kod kuće stvarno je mogla da strada! Odvezao sam je u hitnu gdje su joj isprali želudac i ostala je na odjeljenju nekoliko dana. Nakon što smo je vratili kući bila je mirna neko vrijeme, dok opet nisam rekao da mora da se vrati kući, pa je onda pokušala da presječe vene! - nastavio je ispovijest Dule.- Dokazi postoje crno na bijelo i medicinski papiri, a i ožiljci na njenim rukama! Kada sam je istjerao iz kuće, glavom je razbila prozor! Prijetila je da će da prijavi policiji da sam je pretukao, a non-stop je pare tražila od mene! Tvrdim da je slagala za silovanje sve.
Dobar sam sa čovjekom koji je optužen za silovanje, od njega je takođe tražila pare i govorila da će reći njegovoj ženi da je bio sa njom. Kada više nije htio da joj daje pare, onda ga ja prijavila da ju je silovao. On se nije oglašavao jer je radio sa automobilima na crno, pa nije hteo da ulazi u još veći problem, ali znam čovjeka! Zakleo mi se u rođenu djecu da je nikad silovao nije - zaključio je on priču o Milijani.

0 komentari:

Objavi komentar