četvrtak, 21. ožujka 2019.

BRZI BRZI DORUČAK KOJI ĆE VAS ODUŠEVITI: PITA SA VIRŠLAMA

Posted by AFAN on ožujka 21, 2019 | No comments

Odlicne i brze grickalice, prelepe su vruce, mlake, hladne :), uz jogurt ili neku salatu,  sasvim pristojno glavno jelo :).
Sastojci
500 gr kora za pitu
12-13 komada virsli
2 dcl obicnog jogurta
2 jaja
1/2 case od jogurta brasna
1/2 case od jogurta ulja
1 prasak za pecivo
so

Priprema
Umutiti smesu od jogurta, jaja, ulja, soli, brasna i praska za pecivo. Kore odvojiti po tri, toliko vam treba za jednu rolnu, ja sam imala u pakovanju 11 kora (bile su malo deblje), pa sam zadnju napravila sa dve kore i bilo je super.
Mazati jednu koru, tanko, smesom i na nju staviti drugu koru, opet tanko mazati smesom, pa trecu koru i opet smesu, a onda uz sam rub poredjati virsle (meni su trebale tri i po virsle po rolni). Zarolati i ostrim nozem seci rolnice na zeljenu duzinu. Ja sam htela male, maltene, velicine jednog zalogaja, a vi odredite po vasoj zelji. Slagati u pleh, sa pek papirom. Tako uraditi i sa ostalim korama.
Smesu koja preostane, cetkicom, premazati, blago po rolnicama (mozete posuti susamom...). Peci na 200 stepeni u prethodno ugrejanoj rerni, dok ne porumene.
Posluživanje
Jako su dekorativne, ukusne, nasusurene i izdasne, meni su lepse od onih kupovnih, sa lisnatim, jer nisu tako masne. Posluzite uz jogurt, kajmak..sta god pozelite "). Prijatno!
izvor:  www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar