ponedjeljak, 18. veljače 2019.

MOJ TATA JE POHLEPNI GAD KOME SU SAMO NOVCI BITNI...

Posted by AFAN on veljače 18, 2019 | No comments

Moj tata je pohlepni gad kome su samo novci bitni. Ljetos, na rasputu me je zaposlio da radim na jednoj gradskoj pumpi kao hostesa, da perem šoferšajbe, metem prašinu i druge gluposti i to sve za 5 eura dnevno. Kratka majca i kratki šorc urezan duboko u moju picu je sve što sam imala na sebi

Jedan dan na pumpu je došao stariji gospodin, odprilke godina mog tate, ali za razliku od tate vidjelo se da je čovjek gospodin. Kada me je vidio nije mogao da vjeruje da tako mlada, lijepa i zgodna trošim svoje vrijeme na glupoj benzinskoj. Dao mi je svoju vizitku i samo rekao LJEPOTICE TI ZASLUŽUJEŠ MNOGO VIŠE… Istu noć sam ga pozvala, odveo me u skupi hotel i tretirao kao
kraljicu, baš kako i zaslužujem. Istina, dala sam mu svoju nevinost, ali vjerujte da sam mnogo više dobila. Na stranu novac i pokloni koje mi daje i zbog kojih sam glavna riba u školi, ljubav, pažnju

koju dobijam od njega, to se ne može mjeriti ni sa čime. Ne znam možda u njemu imam oca kakvo sam oduvjek željela, čovjeka koji će saslušati moje probleme, koji će me zagrliti kada mi to treba. Prvi puta se osječam voljeno, osjećam da sam nekome bitna…

0 komentari:

Objavi komentar