utorak, 19. veljače 2019.

Moj sin ima 17 godina i neka FUNDRA ga je jadnika prevarila

Posted by AFAN on veljače 19, 2019 | No comments

Moj sin ima 17 godina i neka FUNDRA ga je jadnika prevarila i sa njim ostala trudna. Prije par dana mi je sav uplakan došao i sve priznao. Kako kaže već je ta u trećem mjesecu trudnoće. Grozno sam se osjećala zbog njega što to mora prolaziti.
Dobro dijete, zlato od djeteta, ali te današnje djevojke su neviđena ološ. Najgore što i ona ima samo 17 a već je tako pokvarena i spremna da podvali dijete kako bi ušla u bogatu porodicu poput naše. Rekla sam mu da se ne brine i da će mama sve da riješi. Otišla sam kod te bezobrazne djevojke i naredila joj da abortira. U početku se bezobraznica bunila, kao nije kriva, MOJ SIN KRIV. Možeš mislit… pored svih pilula protiv trudnoće moj sin kriv. Onda sam joj “malo” oštrije zaprijetila, da ne pišem kako i čime te je bezobraznica pristala.
Danas sam je odvela na kliniku i konačno riješila problem. Samo želim da skrenem pažnju majkama, roditeljima da koliko god mogu zaštite svoje sinove od bludnica kojih je sve više. Eto ova ima samo 17 godina i pokvarena je do srži… šta dalje da pišem.

0 komentari:

Objavi komentar