srijeda, 20. veljače 2019.

Kćerka mi dala svoj mobitel da se koristim i pronašla sam ove poruke… PRVI SUSJED!

Posted by AFAN on veljače 20, 2019 | No comments

Juče mi se mobitel pokvario, a obzirom da mi je od velike važnosti uzela sam kćerkin mobitel da se koristim dok ne popravim ovaj moj. Danas na poslu sam “čačkala” po njemu, onako iz dosade i pronašla sam ovo dopisivanje.
Šokirala sam se obzirom da joj je naš prvi susjed nudio novac za… BOLESNO. Iskreno dok sam čitala, a poprilično dugo ju je ubjeđivao plašila sam se da je pristala, ali na kraju kada sam vidjela kako ga je ponizila… uh baš sam ponosna na nju. Ima samo 18 godina i nakon ovoga sam sigurna da sam je odgojila onako kako treba.
Vjerujem da bi mnoge djevojke na ovih 100 eura poklekle i pristale, NA ŽALOST, ali na sreću moja kćerka nije jedna od njih.
Ne znam samo da li da kažem mužu da malo “popriča” sa komšijom, ono malo “rukama” i “nogama”, ako kontate…

0 komentari:

Objavi komentar