nedjelja, 24. veljače 2019.

IMAM SAMO 17 GODINA I DANAS MI SE DESLA GROZNA STVAR....POBJEGLI SMO IZ ŠKOLE.....

Posted by AFAN on veljače 24, 2019 | No comments

Imam samo 17 godina i danas mi se desila grozna stvar… Pobjegli smo iz škole, ja i moje dvije drugarice i otišle kod jednih momaka da se družimo… pijemo, pušimo… ono ništa posebno… NIKAKO NE DA RADIMO ONE STVARI… Još sam nevina, mislim bila sam :(… Ne znam šta se desilo, ali nakon samo par čaša vina više nisam vladala svojim tijelom i tada je sve počelo…
toliko sam se opustila da sada kada se prisjetim koliko mogu da se sjetim cijele situacije prosto ne mogu da vjerujem da sam to bila ja. Nikada još nisam imala momka, nikada se nisam poljubila da ne govorim neke ozbiljnije stvari radila, ali… danas… danas sam totalno poludjela i ono što sam radila ne viđa se ni u filmovima za odrasle. Istina svi smo bili na tom fonu, ali za njih, pogotovo moje drugarice i nije baš tako iznenađujuće. Sad polako dolazim sebi, mislim trijeznim se od svega i što sam svjesnija sve mi je teže, prosto se gadim sama sebi.
Izgubila sam ono što sam čuvala za nekoga posebnog, nekoga kome ću dati i tijelo i dušu i srce… SVOJ ŽIVOT. Ko zna i kakve bolseti sad mogu dobiti, prosto nisam iz ovog svijeta, ne znam šta se sve može zakomlikovati… a najgore mi je ŠTA AKO SAM OSTALA TRUDNA!?!?! Ako me to snađe ne znam… prosto ne znam šta će biti od mog života.

0 komentari:

Objavi komentar