ponedjeljak, 5. studenoga 2018.

"TOŠE JE OSJEĆAO DA ĆE SE NEŠTO LOŠE DESITI.. U svom zadnjem telefonskom razgovoru uzdahnuo je i…"

Posted by AFAN on studenoga 05, 2018 | No comments

– Voljeli smo se međusobno. Uvijek smo dugo razgovarali o svemu, čak me nazvao iz Australije. Također smo razgovarali i te noći prije odlaska u Hrvatsku, a ja još uvijek tvrdim da je osjetio da će se nešto loše dogoditi.
Na kraju razgovora, rekao mi je da ćemo ga vidjeti za nekoliko dana, ali duboko je uzdahnuo kad je rekao: 'Ako Bog dozvoli' – ispričala je Elena Risteska, makedonska pjevačica. Njen glas bio je posljednji koji je Toše čuo preko telefona.
– U tom trenutku nije mi bilo čudno, dok se sljedećeg dana nisam probudila i doznala da je poginuo. Kad je moja majka, u nevjerici, rekla da se dogodila nesreća, znala sam da je to istina – izjavila je te dodala kako ni jedan njen koncert nije prošao, a da nije otpjevala neku njegovu pjesmu.

0 komentari:

Objavi komentar