subota, 6. listopada 2018.

Zaista TUŽNO… Mr. Bean-a VIŠE NEMA !!!! Na žalost …

Posted by AFAN on listopada 06, 2018 | No comments

Glumac Rowam Atkinson je u talk showu Grahama Nortona izjavio da se vjerovatno više nikada neće pojaviti u ulozi legendarnog Mr. Bean-a.
Atkinson je rekao da je dao sve što se moglo dati toj ulozi i da novi filmovi sa likom Mr. Bean-a se više neće snimati.


“Sumnjam da će se on ponovno pojaviti. Dođe točka kad shvatite da ste dali sve što se mogli dati”, rekao je 63-godišnji glumac.
Takođe ovom prilikom ispričao je i jednu baš zanimljivu anekdotu:


“”Ljudi me često prepoznaju na ulici. Jedan čovjek mi je jednom rekao da sam isti Mr. Bean”, prisjetio se. “Kad sam mu rekao da sam ja glumac koji je igrao Mr. Beana, on je rekao: ‘Sigurno bi htio da jesi. Sličnost je toliko nevjerojatna da bi mogao raditi kao njegov dvojnik. Obogatio bi se'”, ispričao je Atkinson.
Na žalost svemu dođe kraj, ali kada dođe nečemu ovako lijepom… E onda zaista bude tužno.

0 komentari:

Objavi komentar