utorak, 9. listopada 2018.

ZA VIKEND SE UDAVALA MOJA MLAĐA SESTRA I ZA KUMU JE IZABRALA NEKU SVOJU...

Posted by AFAN on listopada 09, 2018 | No comments

Za vikend se udavala moja mlađa sestra i za kumu je izabrala neku svoju DOBRU drugaricu. Mene nije ni ponudila niti mi je pokušala objasniti zašto mene kao stariju sestru nije odabrala za kumu. Mislim znam, smatra me seljankom i ružnom i to manje više nije tajna…


STIDI ME SE ukratko. Međutim, dan prije vjenčanja ta njena prijateljica joj je otkazala i kumstvo i dolazak na svadbu, kao ima nekih važnih obaveza za vikend. GLUPOST… jednostavno nije željela doći, a tada je moja sestra za kumu odabrala jednu drugu drugaricu za koju znam da se mrze iz dubine duše, ali glume da su drugarice.


Znači nisam bila ni drugi izbor, vjerovatno ne bi bila ni deseti… Mami nije bilo drago što je tako odlučila, čak je meni govorila da nikako i neidem na svadbu, ali kako god, ona je moja sestra i bez obzira što ona mene ne voli i što me se stidi, ja nju volim i ništa i niko to mi ne može zabraniti. Krivo mi jeste, ali ne zamjerim joj i samo se nadam da će nekada, za godinu, dvije, 10… nebitno kada shvatiti da sam joj ja najvažnija i da jedino u meni ima pravu i iskrenu drugaricu… Ja ću čekati taj dan koliko god da treba i nadam se da ću dočekati 🙁

0 komentari:

Objavi komentar