utorak, 2. listopada 2018.

VEĆ NEKO VRIJEME SUMNJAM DA ME ŽENA VARA....DVIJE GODINE SMO....

Posted by AFAN on listopada 02, 2018 | No comments

Već neko vrijeme sumnjam da me žena vara. Dvije godine smo u braku, ali unazad mjesec dana potpuno je odsutna i podpuno ne zainteresovana za mene, dovoljno da posumnjam u njenu vjernost. Danima sam razmišljao šta da uradim, kako da je provjerim, malo sam je pratio, ali ništa čudno i konkretno nisam otkrio. Danas sam odlučio da ranije odm kući sa posla, čisto da i to pokušam.


Ušao sam u stan, onako polako, da je možda zateknem da se sa nekim dopisuje, razgovara, ali uslijedilo je mnogo, mnogo gore. Iz spavaće sobe sam čuo dobro poznat glas moje supruge, čuo sam je kako uzdiše. Nečujno sam došao da vrata spavaće i tada je uslijedio neviđeni šok za mene. Moja supruga je bila u krevetu, sva van sebe od uzbuđenja i to sa mojom rođenom mamom.


GROZNO! Ne znam šta mi je gore bilo ili što me vara, ili što to radi sa ženom i to MOJOM MAMOM. Polako sam izašao iz stana i otišao u park. Ne znam šta da radim, kako da se u cijeloj situaciji postavim. STIDIM SE NJIHOVE SRAMOTE 🙁

0 komentari:

Objavi komentar