četvrtak, 4. listopada 2018.

Urnebesne fotografije zvijezda prije operacija: Neke od njih bi teško i rođena majka poznala

Posted by AFAN on listopada 04, 2018 | No comments
Urnebesne fotografije zvijezda prije operacija: Neke od njih bi teško i rođena majka poznala
IAKO DANAS IZGLEDAJU GOTOVO NEREALNO, IDOLI MNOGIH DJEVOJČICA SU NEKADA BILE, SVE DOK NISU OTKRILE PLASTIČNU HIRURGIJU, SASVIM PROSJEČNO SU IZGLEDALI.
Za neke ćete se ozbiljno morati potrduti da biste ih prepoznali, među njima su osim pjevačica i poneka druga javna ličnost


Rođena je kao Nada Polic u Banji kod Priboja. Završila je srednju školu u Priboju. Na ime prijedloga Predraga Vukovića Vukasa promijenila je ime 1985. godine na Ana Bekuta, jer je na toj sceni bilo više Nada na narodnoj glazbi (Nada Topčagić, Nada Mamula, Nada Knežević, Nada Obrić). Godine 1985. snimio je svoj prvi album PGP RTB pod naslovom “You Made Me cheated”. Do sada je snimila 16 albuma. Trenutno živi u Beogradu.


Najveći hitovi u njenoj karijeri su pesme Ja nisam rođena da živim sama, Ti mi trebaš, Rano moja, Stani, stani zoro, Tugo moja crnooka, Ostavljena ja, Bekrija, Imam jedan život, Veseljak, Đavole, Pitaš kako živim (Ništa novo nema), A i ti me izneveri, Ne žalim ja, Oluja, Kralj ponoći, Zlatiborske zore, Sarajevo, Sve sam stekla sama, Kriv si samo ti, Uspomene (Svake noći sanjam tvoje oči), Ne živim sama, Kumina pesma (duet sa Mirom Škorić), Ma, što baš ti…
Za razliku od mnogih kolega koji su karijeru gradili na skandalima, Ana Bekuta je odbija ponude da učestvuje u rijaliti šou programima i trudi se da publiku privuče svojim pjesmama i vokalnim sposobnostima. Trenutno je u vezi sa bivšim srpskim ministrom Milutinom Mrkonjićem koji je i dalje u braku sa suprugom Draganom.








0 komentari:

Objavi komentar