četvrtak, 25. listopada 2018.

UHVATILA SAM MUŽA DA ME VARA SA NAJBOLJOM PRIJATELJICOM....BILA SAM TRUDNA

Posted by AFAN on listopada 25, 2018 | No comments
Image result for UHVATILA SAM MUŽA DA ME VARA SA NAJBOLJOM PRIJATELJICOM....BILA SAM TRUDNA
Uhvatila sam muža da me vara sa mojom najboljom prijateljicom… Bila sam 4. mjesec trudnoće i taj dan sam se ranije vratila sa posla. ZATEKLA SAM IH U NAŠEM BRAČNOM KREVETU! Isplakala sam se kao nikada do tada, napustila sam ga i vratila se kod roditelja.




Međutim, nakon par dana došao je kod mene izvinuo mi se i rekao da se tako nešto neće ponoviti. Kada sam ga pitala zašto mi je to uradio, rekao mi je mu se moja prijateljica toliko “nabacivala” da je taj dan izgubio razum i da se desilo. Zakleo mi se da je to bilo prvi put. Već sam bila dogovorila termin za abortus, ali sam




mu prešla preko svega i oprostila mu. Porodila sam se prije 2 mjeseca i sve je bilo savršeno, ali sinoć kada je došao kući osjetila sam ženski parfem. Možda umišljam, ali sam 100% ubijeđena da je ponovo bio sa mojom sada bivšom prijateljicom. Njen parfem 100%… Cijelu noć nisam zaspala, ne
znam šta da mislim, šta da radim 🙁

0 komentari:

Objavi komentar