četvrtak, 11. listopada 2018.

MUŽ MI JE BOLESNO LJUBOMORAN...ČESTO ME I TUČE....

Posted by AFAN on listopada 11, 2018 | No comments

Muž mi je bolesno ljubomoran… često me i tuče. Juče sam ga jedva nagovorila da me pusti u grad na kafu sa prijateljicom. Bukvalno sam ga molila dva dana. Bilo mi je prelijepo sa prijateljicom, ali tada se pojavio od nekuda njen muž i sjeo sa nama za stol. Znala sam da je to loše, malo smo mjesto i ako bi moj muž čuo da sam bila u muškom društvu… GROZNO…




Počela sam se tresti od straha. Istog trenutka sam ustala i rekla prijateljici da moram hitno kući. Bila je zbunjena mojom iznenadnom reakcijom. Bukvalno sam istrčala iz lokala… Cijelim putem sam molila boga da mome mužnu neko nije javio. Međutim kada sam došla kući moj muž je ostao šokiran kada me vidio. Iznenadilo ga što sam se praktično odma vratila, a toliko sam ga molila da odem. Naravno nisam mu rekla pravi razlog, jer to bi značila momenatalne batine za mene, ali od juče sam pod velikim strahom. Svaki puta kada mu telefon zazvoni mislim da će mu neko reći da sam sjedila za stolom sa drugim muškarcem. Kada god izađe iz kuće i kada se vrati strepim…




Da barem nisam rodila dijete da se mogu razvesti, ovako sam vezana za ovu torturu za cijeli život, jer bez sina ne bih mogla ni jedan sat da izdržim 🙁

0 komentari:

Objavi komentar