četvrtak, 11. listopada 2018.

MUŽ ME JE PREVARIO NAKON 3 GODINE VEZE, IAKO SAM SVE SAZNALA....

Posted by AFAN on listopada 11, 2018 | No comments

Muž me je prevario posle 3 godine veze, iako sam sve saznala nisam mu smela ništa reći da me ne ostavi na ulici bez dinara. Jednu noc kada je dosao pijan sacekala sam da zaspi, onda sam mu ukrala iz novcanika kreditnu karticu igrom slucaja nasla sam pin kod u istoj pregradi na papiru.


Brzo sam otisla u sobu i tiho spakovala stvari. Izasla sam iz kuće, pozvala taksi da dodje, rekao ne moze pre 20 minuta… zapalila sam cigaru da mi vreme brže prođe…. došao taxi, ubacili smo kofer i rekla sam da me vozi do banke… stigli smo kod banke, izašla sam kod bankomata.
Stavila karticu, ukucala pin kod, na racunu je bilo 2000 dinara pala sam u nesvest nisam se ovoga nadala…  sve je krenuo naopako… podigla sam tih 2000 dinara da platim taksiti voznju, onda sam mu rekla da me vrati kuci.


Stigli smo kod kuce… sve mracno i tiho, pazila sam da ne probudim muza… vratila stvari na mesto legla sam u krevet i placem jer bog nikako da me pogleda…
Pošalji ovo e-poštom Blogiraj ovo!Podijeli na usluzi TwitterPodijeli na usluzi Facebook

0 komentari:

Objavi komentar