utorak, 2. listopada 2018.

MOJA SUPRUGA JE BILA UDATA ZA MOG BRATA OD TETKE...

Posted by AFAN on listopada 02, 2018 | No comments

Moja supruga je bila udata za mog brata od tetke. Odvratno zvuči, ali desilo se… Moj brat je terenski radnik i u početku smo se samo viđali zbog “onih” stvari, našli smo se jedno drugom, ali vremenom se taj odnos ljubavnika pretvorio u istinsku ljubav.


Toliko smo bili zaljubljeni da smo bez razmišljanja sve priznali našoj porodice, pokupili stvari i odselili se za Zagreb. Sina je ostavila kod mog brata, a kćerku je povela. Njena kćerka je tada imala 7 godina i uopšte mi nije smetala, gledao sam je kao rođenu kćerku, ali… danas je to odrasla djevojka, ima 17 godina i počinje da mi pravi probleme na jedan čudan način… Sve više svoju pažnju posvećujem njoj, sve je više gledam kao ženu, a sve manje kao kćerku. Znam da ne smijem, ali bojim se jer isto sam znao da ne smijem i sa njenom mamom. Dok vodim ljubav sa suprugom zamišljam nju. Juče smo bili sami u stanu i namjerno sam pokvario bravu na vratima kupatila.


Kada je ušla provirivao sam kroz ključanicu i čekao pravi trenutak da “slučajno” uletim. Sjedila je na ćošku kade, raširenih nogu i depilirala se. Sve to mi je oduzelo pamet i uletio sam u kupatilo, a ona se toliko iznenadila i šokirala da se jadna posjekla. Stajao sam kao iznenađen što je vidim, a očima upijao svaki detalj njenog tijela. Nakon par sekundi sam se izvinuo i izašao. Sada kada sam hladne glave znam da radim glupost, ali takav sam, jednostavno se toliko usplaim kada sam blizu nje da gubim razum. Isto se dešavalo i kada sam počeo da se viđam sa njenom mamom, samo sad je mnogo teža situacija, svjestan sam toga.

0 komentari:

Objavi komentar