subota, 20. listopada 2018.

Imam 19 godina i već danima imam problema “TAMO DOLE”, jednostavno kako...

Posted by AFAN on listopada 20, 2018 | No comments

Imam 19 godina i već danima imam problema “tamo dole”, jednostavno kako god se operem smrdim, osjetim se kao na pokvarenu ribu ili tako nešto… FUJ… GROZAN OSJEĆAJ… Mislila sam proći će, ali čini mi se svaki dan je sve bilo gore ili sam sve umišljala. Danas sam zbog toga išla ginekologu i ono šta mi je rekao baš me iznenadilo.


Ginekolog mi je nakon pregleda ustanovio da imam neki BAKTERIJSKI VAGINITIS i rekao da sam dobro postupila jer sam došla na pregled i nisam ignorisala neugodan miris, zbog toga što zapuštena ili ne adekvatno liječena upala rodnice može čak uzrokovati neplodnost, dovoditi do izvanmaterične trudnoće, ili do prijevremenog poroda. Još je neke stvari objašnjavao ali nisam sve popamtila… uglavnom propisao mi je neke tablete da pijem i neki gel da se mažem tamo dole, te mi je rekoa da se moram suzdržati spolne aktivnosti 🙂 dok traje terapija. Terapija traje 5 dana nije problem da se suzdržim, a i nadam se da ću nakon toga ponovo da ZAMIRIŠEM 🙂


Javiti ću vam iduće sedmice kako sam prošla, jer mi je doktor rekao da je to izuzetno česta infekcija samo se mnoge žene stide obratiti doktoru i
tražiti pomoć…

0 komentari:

Objavi komentar