nedjelja, 14. listopada 2018.

IMAM 16 i po GODINA I STRAŠNO SAM ZALJUBLJENA U TATINOG PRIJATELJA

Posted by AFAN on listopada 14, 2018 | No comments

Imam 16 i po godina i strašno sam zaljubljena u tatinog prijatelja i kolegu sa posla. Prosto sam luda za njim i samo o njemu razmišljam. On ima 44 godine i oženjen je… čak ima i kćerku koja je dvije godine starija od mene, ali kada ga vidim zaboravim na sve. Pokušavala sam na sve moguće ANONIMNE načine da mu se približim, ali džaba… nikada mu se nisam uspjela približiti ni jedan milimetar. Sve sam luđa i luđa i juče sam znajući da je sam u kancelariji, obzirom da je tata na službenom puto otišla kod njega. Iznenadio se kada me ugledao, pitao me šta trebam, a ja sam tada sjela u njegovo kriloi strasno ga poljubila…


U USTA. Nisam znala kako će sve da završi, ni o čemu nisam razmišljala samo mi je bilo bitno da mu pokažem da ga volim, da ga želim, a on me je tada odgurno me od sebe i počeo da me psuje i govori da nisam normalna. Tada sam mu otvorila dušu i sve ispričala, koliko ga volim i koliko ga želim. Otišao je do vrata bez da mi je rekao i jednu riječ… kroz glavu mi je prošlo hiljadu misli, ona najgora da će otvoriti vrata i istjerati me, ali… ZAKLJUČAO IH JE i tada mi je bilo jasno. Sreća, oduševljenje… srce mi je lupalo 100 na sat, a onda konačno se desilo ono o čemu maštam mjesecima… DESILO SE…


OSTVARIO MI SE SAN i tamam kada sam pomislila da je to to, da ću biti sretna u budućem vremenu, pa i kao druga, obzirom da je oženjen on mi totalno razočarao. Rekao mi je da se TO desilo jednom inikada više i da zaboravim na njega i pokušam da izbrišem moje emocije i osjećanja prema njemu. Rekao mi je da mi je samo ispunio želju, obzirom da je u mom pogledu vidio koliko ga želim… Rekao mi je da se o više neće ponavljati i da mu obećam da to niti ću kome spominjati niti ću više ikada od njega tražiti… Obećala sam mu, ali… od juče ga još više volim, još više želim… VOLIM GA VIŠE OD SAME SEBE… ŽIVOT BIH DALA DA BUDEMO BAREM JOŠ JEDANPUT ZAJEDNO, MISLIM DA IMAMO BAREM JOŠ JEDANPUT ODNOS…

0 komentari:

Objavi komentar