utorak, 11. rujna 2018.

Uhvatila sam muža da me vara i to sa mojom najboljom prijateljicom, u MOM KREVETU.

Posted by AFAN on rujna 11, 2018 | No comments

Uhvatila sam muža da me vara i to sa mojom najboljom prijateljicom, u MOM KREVETU. Ranije sam se vratila sa posla i zatekla ih… GROZAN OSJEĆAJ, mislila sam da ću poludjeti od stresa, da ću umrijeti. Izašla sam iz sobe… iz stana, otišla u park i dugo razmišljala o svemu.


Nakon par sati plakanja i svega što sam prošla vratila sam se u stan i mog muž strasno poljubila, vodili smo ljubav kao nikada do tada. Jednostavno shvatila sam da je on moj a da to što ponekada traži nešto sa strane radi zadovoljavanja potreba i nije nešto što bi trebalo da rasturi brak, da naša djeca zbog toga rastu bez roditelja, da je budem raspušćenica. Možda će neko reći da sam luda, glupa…


da sam BOLESNA, ali istina je da ja još uvijek imam muža, da naša djeca imaju raditelje koji se brinu za njih, koji im daju svu ljubav ovog svijeta. Jednostavno to što moj muž ima nešto sa strane ni na koji način lično ne osjetim. Na kraju, svaku noć spava pored mene u našem bračnom krevetu i to je najvažnije, barem za mene… Kako kažu nije sapun da se potroši

0 komentari:

Objavi komentar