nedjelja, 30. rujna 2018.

Slijedi diskvalifikacija?!! Luna Djogani SE POTUKLA SA..(foto)

Posted by AFAN on rujna 30, 2018 | No comments

Luna Đogani polako gubi kontrolu!
Ona se ponudila da oriba i sredi sobu, a iz takta ju je izvelo to kada je Toma Panić prošetao stranom koju je ona već očistila.
Tada je Luna urlala i počela da gura Tomu:


– Kako se ponašaš? Ko si ti? Šta si se ti istripovao da si neki veliki zadrugar? Da si Lepi Mića? Ja sam rekla da prođeš ovuda, jer brišem, a ti si namerno prošao i isprljao nešto što ja čistim sat vremena – vikala je Luna na Tomu, a Luna je nastavila da besni kada ju je Panić upitao šta je ona umislila ko je:
– Ko si ti? Ja sam Luna Đogani! – nastavila je Luna.


– Ja sam Toma Panić! – odgovorio je zadrugar.

Ako vam se svviđa podijelite sa prijateljima

0 komentari:

Objavi komentar