subota, 22. rujna 2018.

SEVERININOG SVEKRA SVI ZNATE, A OVAKO IZGLEDA NJENA SVEKRVA: TEK KAD ČUJETE ŠTA JE REKLA ZA PJEVAČICU, OSTAT ĆETE BEZ RIJEČI

Posted by AFAN on rujna 22, 2018 | No comments

Pjevačica Severina se jako svidjela porodici Kojić prilikom prvom susreta s njima. Iako je ljubav Severine i Igora Kojića uzburkala javnost, Dragan Kojić i njegova supruga Olja podržavaju Severinu.
Hrvatska pjevačica je posjetila Igorove roditelje na Bežanijskoj kosi i oduševila njegove roditelje koliko je fina i ljupka. Svidjela im se više nego ijedna prethodna Igorova djevojka, bez obzira na veliku razliku u godinama. Ona ih je osvojila ogromnom ljubavlju koju pokazuje prema njihovom sinu.
-Poštujem Igorov izbor, a koliko sam do sada imala priliku da vidim, Severina je sjajna osoba i ono što je najvažnije dobar čovjek. Uvijek glasam za ljubav. Uvijek sam željela da moja djeca imaju partnere i vezu kakvu smo imali Dragan i ja.




Dobitinica je nagrade “Zlatna ptica”, za najtiražnijega izvođača desetljeća u Hrvatskoj, nagrade “Večernjakova ruža” za ženskog izvođača godine 2002. godine, te nagrade “Zlatna bubamara” za izvođača godine u Makedoniji, kao i mnogih drugih.
Osvojila je Grand prix na festivalu MHJ 2002. godine s pjesmom “Virujen u te”, a 2006. godine bila je predstavnica Hrvatske na Eurosongu s pjesmom “Moja štikla”. Objavila je jedanaest studijskih albuma, koji su nagrađeni mnogobrojnim platinastim, zlatnim i srebrnim certifikacijama u Hrvatskoj, ali i u državama regije.




Njene najpoznatije pjesme su: “Tvoja prva djevojka”, “Dalmatinka”, “Trava zelena”, “Djevojka sa sela”, “Ja samo pjevam”, “Virujen u te”, “Pogled ispod obrva”, “Moja štikla”, “Gas, gas”, “Tridesete”, “Brad Pitt”, “Uzbuna”, “Dobrodošao u klub”, “Uno momento” i druge.
Rođena je i odrasla u Splitu. S 10 godina nastupa u mjuziklu “Frane štrapalo”, a poslije upisuje Srednju glazbenu školu u Splitu, ali školovanje prekida kako bi se posvetila glazbenoj karijeri.
Izvor: Viralnodanas.info/tabomag.com

0 komentari:

Objavi komentar