nedjelja, 6. svibnja 2018.

IMAM 17 GODINA I ZALJUBLJENA SAM U SVOJU NAJBOLJU DRUGARICU...

Posted by AFAN on svibnja 06, 2018 | No comments

Imam 17 godina i zaljubljena sam u moju najbolju drugaricu… Nikada ni prema jednom momku nisam osjećala što osjećam prema njoj. Ona to ne zna, a što je najgore ona je u vezi sa jednim momkom. Bojim se da joj priznam, jer ko zna kako bi reagovala zbog toga sam odlučila da je razdvojim od njenog momka i da joj doslovno ogadim sve muškarce.




Dugo sam smišljala kako da joj uništim vezu, kako da joj ogadim njenog momka, a onda i sve muškarce i prije par dana sam odlučila da njenom momku namjestim prevaru. Odlučila sam da platim jednu djevojku od tog posla, koštati će me, ali za ljubav i sreću sve sam spremna oda uradim. Za 10 dana mojoj drugarici je godišnjica veze i to je idealan dan da svog momka, vjerenika uhvati u krevetu sa drugom.




Sve sam već dogvorila i ova mi je obećala da će ga 100 posto smuvati. Već je počela i kaže da je LAKA ROBA. Ne mogu da doočekam da prođe ovih 10ak dana i da budem ta koja će moju najbolju drugaricu, moju veliku ljubav da utješi i da osvoji njeno srce. Poželite mi sreću… stvarno je iskreno volim i želim sa njom da provedem život

0 komentari:

Objavi komentar