subota, 6. siječnja 2018.

SA MUŽEM SAM BILA 5 GODINA U BRAKU...MISLILA SAM DA MI JE VJERAN ALI SAM POGRIJEŠILA

Posted by AFAN on siječnja 06, 2018 | No comments

Sa mužem sam bila 5 godina u braku. Mislila sam da mi je vjeran. Ja stalno putujem jer je moj posao takav. Sad sam trebala ići u Ameriku. Probudim se ja i kasnila sam na let spremila se i išla do aerodroma ali sam ipak zakasnila.




Odlučim da ne idem još kući. Bila sam još tamo čitala sam novine, lijepo mi je bilo, popila sam kavu i dugo sam se zadrzala, a zatim sam otišla da se malo prošetam gradom nije me bilo dugo jer sam razmišljala ovako. Bila sam ljuta jer sam zakasnila na avion. Nisam mužu javila. Dođem ja doma i otključala sam vrata, a kad ono vidim polu otvorena vrata od spavaće sobe, unutra glazba i skicnem ja da vidim,a kad ono plavuša na mom mužu.




Kad me je vidio počeo je drhtati. Pogodila sam ga našom slikom od vjenčanja u pravo mjesto 😉 Izvukla sam mu stvari iz ormara i počela sam ih bacati kroz balkon,a plavušu sam istjerala iz mog stana vučeći ju za kosu. Neće te se vi je*at u mojem stanu. Dobro je riješila sam ga se zauvijek. Sreća neopisiva. Poslje sam saznala da mu nije bila prva…

0 komentari:

Objavi komentar