četvrtak, 4. siječnja 2018.

OSTAO BEZ 2,5 MILIONA EURA: Zavela ga, ugradila silikone, popravila zube, kupila automobil i pobjegla

Posted by AFAN on siječnja 04, 2018 | 1 comment
56d8710b-8d1c-4a42-865d-13080a0a0a64-ilustracija-718x446
Stariji austrijski biznismen ostao je bez 2,5 miliona eura nakon što se do ušiju zaljubio u jednu hrvatsku konobaricu i svoju ljubav dokazao tako da joj je odao lozinku sefa i lozinke kartica.
Susi (42) je radila u jednom golf klubu kao konobarica, a čest gost na šanku bio joj je superbogati Karl H. (78) koji se Hrvatici često jadao kako ne može živjeti u samoći.



Baš nedavno mu je preminula žena, a Karl je utjehu pronašao u golfu i alkoholu zbog čega je Susi očito vrlo brzo namirisala svoju priliku.
Očajnom Karlu prodala je priču da je muž tuče te da nema novca za razvod, a Karl tu upada kao spasitelj i gospođi rješava problem kao od šale.
Uskoro su se preselili u krevet, a Susi postala je stalna gošća vile u Döblingeru. Par se uskoro vjenčao, a Susi je postala bogatija za nove zube, grudi i Mercedes E200 Coupé.
Karl je prodao svoju kompaniju 2,8 miliona eura i nakon toga naivno svojoj supruzi odao broj šifre sefa, lozinke kartica i brojeve računa.
Sljedeći dan presretna Susi rekla je svom mužu da ide na odmor u Hrvatsku, ali umjesto na Jadransko more, pohlepna žena otišla je u Beč i opelješila Karla skoro do zadnjeg centa.



Slučaj je sada na sudu u Beču, a Hrvatica se brani da je Karl bio izdašan i da je riječ u skupom poklonu.
Izvor: heute.at

1 komentar:

  1. Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, kažem to, jer kad sam imao problema sa svojim ljubavnikom, nikada nisam vidio život kao dobru stvar, ali zahvaljujući Dr. Agbarazari Agbazara hrama, jer sam pomogao da bacim čaroliju koja doveo je moj ljubavnik natrag u mene u roku od 48hours. Moj suprug me ostavio za drugu ženu nakon 7 godina braka, ali Dr. AGBAZARA mi pomaže baciti čaroliju koja me je vratila natrag u roku od 48 sati. Neću vam više govoriti o meni, nego ću samo savjetovati one koji imaju problema u vezi s njom ili brakove kako bi kontaktirali Dr. AGBAZARA TEMPLE kroz ove detalje; ( agbazara@gmail.com )

    OdgovoriIzbriši