utorak, 5. prosinca 2017.

Iz pošte su me pozvali da dignem novac: Pomislio sam da je greška jer sam bijeda teška, a potom su mi dali ovo pismo…

Posted by AFAN on prosinca 05, 2017 | No comments
Rezultat slika za Iz pošte su me pozvali da dignem novac: Pomislio sam da je greška jer sam bijeda teška, a potom su mi dali ovo pismo…
PRIJE NEKOLIKO SEDMICA, DOBIO SAM POZIV IZ POŠTE DA DOĐEM ODMAH, KAKO BI PODIGAO NEKI NOVAC KOJI SAM DOBIO. NARAVNO DA SAM ODMAH POMISLIO DA SE RADI O NEKOJ GREŠKI, JER SAM TEŠKA BIJEDA. POMISLIO SAM DA SE NEKO ŠALI SA MNOM.




Došao je u poštu da vidi šta je u pitanju, a tamo su mu dali jedno pismo. Bilo je to pismo njegovog najboljeg prijatelja iz osnovne škole, koji je bio bijeda kao i on. DObro se sjeća kako mu je pomagao da jede u školi, da nešto popije, a i branio ga je od druge djece.




Nije mu to zaboravio, pa je odlučio da mu pošalje tri hiljade dolara. Napisao je, uzmi ovo brate, ti si sa mnom dijelio kada sam bio bijeda, kada nisam imao šta da jedem. Znam dobro kakav si čovjek kada imaš. U teškoj si situaciji, to znam, a ja sam prije par godina otišao u AMeriku da šta zaradim.
Sada zarađujem dobro, i kada ti god bude trebalo nešto, samo mi se javi, rado ću ti pomoći. Tvoj prijatelj Rade.

0 komentari:

Objavi komentar