nedjelja, 24. lipnja 2018.

TRUDNA SAM 6-TI MESEC, NOSIM DEVOJČICU.KAD SAM TEK SAZNALA DA ĆU RODITI ĆERKU...

Posted by AFAN on lipnja 24, 2018 | No comments

TRUDNA SAM 6-TI MESEC, NOSIM DEVOJČICU.KAD SAM TEK SAZNALA DA ĆU RODITI ĆERKU, MOJ DEČKO JE REKAO DA SE MORA ZVATI ELENA I NIKAKO DRUGAČIJE. IME MI SE NIJE BAŠ SVIDELO, PA SAM GA PITALA ŠTO MU JE TAKO


.... Tu su bila pisamca, privesci i fotke mog dečka kad je imao 16-17 godina kako se ljubi s nekom curom. Na poledjini svake je pisalo ‘Elena volim te najviše’, a na jednoj i njeno prezime.


 Pretražila sam je na fejsu i našla profil. Udata je i ima sina, mali klinja od 3-4 godina, a ime kao moj dečko. Šokirala sam se.
 Očigledno su se dogovorili da deci daju imena jedno po drugom. Spakovala sam se i juče se vratila kod mojih. I dalje sam u neverici sa kim se ja zabavljam već 6 godina.

0 komentari:

Objavi komentar