ponedjeljak, 25. lipnja 2018.

MAMA JE NAPUSTILA TATU I MENE, JEDNOSTAVNO JE OTIŠLA SA DRUGIM ČOVJEKOM, NIKADA NIJE DOŠLA.....

Posted by AFAN on lipnja 25, 2018 | No comments

Mama je napustila tatu, seku i mene, jednostavno je otišla sa drugim čovjekom, nikad nije došla da nas vidi , da pita kako smo. Tačno se sjećam tog dana imala sam samo 10 godina a seka 5. Tata je radio za 450km išao u dnevnice da bi mi imale njoj je sve bilo malo al’ našla je čovjeka sa papirima… Meni i seki nikad nista nije falilo u životu sve nam je dao.


Imam 21god počela sam raditi plata 500km i sad kontam koliko je to ništa a on je nas dvije odgojio sa manjim parama plus režije i sve.


”Majku” sam vidjela 4x u životu i ona je mene sigurna sam al ništa. Svima govorim da nemam majku za mene je ona mrtva. Ne razumijem je, ne mogu, pa djeca smo joj je l’ novac bitniji u životu?

0 komentari:

Objavi komentar