srijeda, 16. svibnja 2018.

VERENIK MOJE KĆERKE ME DUŽE VREMENA “SPOPADA”....

Posted by AFAN on svibnja 16, 2018 | No comments

Vjerenik moje kćerke me duže vremena “spopada”… otvoreno traži da imamo odnos. Odbijala sam ga, ali on je svaki dan barem jednu poruku slao. Bila sam šokirana. Imam 54 godine i u mom životu jedino sam imala odnos sa mojim mužem koji je nažalost umro prije pola godine. Sa druge strane, moja kćerka trebda da se uda za njega… GROZNO.




Juče dok sam bila sama u stanu začulo se zvono, otvorila sam i ugledala njega, vjerenika moje kćerke. Tamam sam krenula da izgovorim da mu je vjerenica, moja kćerka vani, a on me zgrabio za ramena i strasno poljubio, ono u usta FILMSKI. To je bilo nešto novo za mene, nikada se u životu nisam na taj način poljubila, njegov jezik mi je… ma ne mogu da opišem. Sve to me tako uzbudilo da sam zaboravila na sve, ne pamtim da sam toliko uzbuđenje ikada osjetila.




Uživala sam kao nikada, kao da mi je bilo 20 godina u tim trenutcima… nakon svega malo me grize savjest jer sam to dopustila i na kraju uradila sa vjerenikom moje kćerke, ali sa druge strene uživala sam i… ŽELIM TO PONOVO I PONOVO I PONOVO… Samo sada razmišljam o njemu i NJEMU 🙂 Da li treba da svoju sreću i zadovoljstvo žrtvujem zbog kćerke koja za ovo nemora i nadam se neće nikada da sazna… Vjerovatno trebam, ali… kao da sam na nakom sedmom nebu…

0 komentari:

Objavi komentar