srijeda, 16. svibnja 2018.

UPOZNAO SAM DJEVOJKU KAKVU SAM SANJAO, BAŠ PO MOME UKUSU

Posted by AFAN on svibnja 16, 2018 | No comments

Upoznao sam djevojku kakvu sam sanjao, baš po mome ukusu, visina, debljina, zelene oči plava kosa, guza, dude taman, ma top.Nakon par dana što sam je smarao pozovem je u stan na kafu i tako to.
Došla je sinoć popili smo piće i koliko mi se sviđala nisam mogao odoliti, priđem joj poljubim je,
počnemo se maziti i završimo u krevetu. Nikada nisam imao bolji sees.




Ujutro ona ustaje oblači se, ja onako sav slomljen od burne noći pitam je ljubavi kada ćemo opet da se vidimo, a ona mi kaže “alo momak, kakva ljubav i ta sranja trebala sam sa nekim da se ispraznim, bio si dobar i ćao, možda ako mi budr trebalo nešto na brzaka” obuče cipele i izađe iz stana.




Grozan osjećaj, vjerujte, pa na neki način sam iskorišten, svi moji snovi nestadoše u toj njenoj rečenici, a stvarno sam mislio da je osoba za cijeli život.

0 komentari:

Objavi komentar