četvrtak, 31. svibnja 2018.

IMAM 16 GODINA I SINOĆ SAM SPAVALA.....VODILA LJUBAV SA ......

Posted by AFAN on svibnja 31, 2018 | No comments

Imam 16 godina i sinoć sam spavala… vodila sam ljubav sa tatom od moje najbolje prijateljice. Često prenoćimo jedna kod druge, ali sinoć je ona neočekivano rano zaspala, a njen tata koji ima 47 godina je mene odveo u njegovu spavaću sobu da gledamo TV, ali čim smo ušli počeo je da me miluje po kosi i dira po intimnim dijelovim tijela.


Nisam to očekivala, odgurnula sam ga od sebe i krenula da izađem, a on me je tada zgrabio za ruku i poljubio, ono filmski, sa jezikom i to je bilo to. Već duže vremena iskrena da budem maštam da imam ljubavni odnos sa njim, ali nisam znala kako da to ostvarim. Stariji je, oženjem je, ima kćerku koj ja uz sve to moja najbolja drugarice, ali on kao da je osjetio moja osjećanja prema njemu i načinioje prvi korak. Nevinost sam izgubila prije nekih 3 godine, ali ovo što sam doživjela sa njim je nešto neopisivo, ispunjenje sna… Trajalo je i trajalo… sigurno smo bili aktivni skoro 4 sata, naravno u više etapa, više rundi :).


Malo prije sam došla kući i umorna sam kao pas, ali san neće na oči… danas sam druga smjena u školi, a večeras ponovo imam akciju sa “taticom”. Kako ću izdržati bez sna ni sama ne znam, držite mi fige…

0 komentari:

Objavi komentar