četvrtak, 31. svibnja 2018.

BANJOLUČKI KOLAČ: Jedan od onih starih, dobrih recepata

Posted by AFAN on svibnja 31, 2018 | No comments
Image result for brzi mramorni kolač
Sastojci
ZA KORU:
4 bjelanjka
4 s.kasike secera
125 gr mljevenih oraha
1 s. kasika brasna
1. cajna kasika kakaa


1 kesica v. secera
ZA FIL:
4 zumanjka
5 s.kasika secera
150 gr putra
2 kes. v.secera

Priprema
Bjelanjke umutiti u cvrst snijeg, dodajuci secer i v. secer, dodati brasno pomijesano sa kakaom i na kraju dodati orahe. Sve lagano izmjesati.
Peci na T 200 *C oko 10-15 min. zavisi od rerne, proba cackalicom.
Ja sam pekla u kalupu br.24


Za fil, kuhati zumanca pomijesana sa secerom na laganoj vatri. Kod mene je jacina do 9, a ja sam kuhala na 2. ili skuhati na pari.
Ohladjen fil pomijesati sa izradjenim putrom.
Fil preko kore...i to je to.
Posluživanje
U ORGINALU IDE PREKO COKOLADNA GLAZURA, ALI POSTO MI NISMO LJUBITELJI....JA SAM POSULA SA ORASIMA...ISTO PO ORGINALU, ZUMANJCI SE NE KUHAJU, VEC IDU SVJEZI...PA VI KAKO VOLITE.

0 komentari:

Objavi komentar