petak, 1. lipnja 2018.

Sloba skinuo bubicu i rekao: “Ne mogu više da je podnesem, ne znam šta mi je bilo…”

Posted by AFAN on lipnja 01, 2018 | No comments

– Ne znam gde mi je pamet bila. Muka mi je više da gledam Lunu, gadi mi se zbog svega. Ne mogu da verujem da sam pao na devojku koja je toliko nezrela. Ne znam kako ću je se otarasiti i kada izađemo odavde. Molim Boga da je Kija ozbiljna u svemu što mi priča i da i da postoji nada da je vratim.
Shvatio sam da je volim, ali sam sada u neobranom grožđu. Ko zna šta se sada dešava napolju, kako će njeni prijatelji da me gledaju posle svega.


To što je i priznao cimerima rekao je i Kiji između redova:


– Nama treba da povratimo tu bliskost, to što smo izgubili. Moji su te uvek voleli, oni su se tako osećali ali nebitno. Tebe treba da boli uvo za njih, kao da ne postoje. Meni moji roditelji znače, oni su stariji, hoću da im pružim sve, da im ništa ne fali. Tebi je to nekada smetalo, oni bi te i sada prihvatili da budeš naša – uveravao ju je suprug, na šta mu je Kija poručila da treba svi zajedno da razgovaraju i da se vide kad izađu.
Izvor: pink.rs

0 komentari:

Objavi komentar