utorak, 5. lipnja 2018.

SA 16 GODINA SAM PRVI PUT IMALA ODNOS A MUŠKARCEM....

Posted by AFAN on lipnja 05, 2018 | No comments

Sa 16 godina sam prvi put imala odnos sa muškarcem i to sa tatinim prijateljem koji je 30 godina stariji od mene. Bila sam dijevojčica, NEVINA, bilo me strah i on me bukvalno nagovorio da TO radimo, a onda nakon što smo to jedanput uradili ljubav između nas se bukvalno rasplamtala.


Razlika u godinama i sve što se vezalo za nas nije nam dozvoljavalo da ozvaničimo vezu, ali skoro svaki dan smo nalazili način da se VIĐAMO. Danas imam 32 godine, udata sam, imam dvoje djece, ali i dan danas se ja i on, moj prvi i jedini muškarac kojeg iskreno volim viđamo i viđati ćemo se nadam se još dugo godina.


Riječima vam ne mogu opisati tu emociju koju osjećamo jedno prema drugom već 16 godina…

0 komentari:

Objavi komentar