petak, 22. lipnja 2018.

IMAM 17 GODINA I U VEZI SAM SA SUPER LIKOM KOJI JE OD MENE STARIJI 10 GODINA...

Posted by AFAN on lipnja 22, 2018 | No comments

Imam 17 godina i u vezi sam sa jednim super likom koji je 10 godina stariji od mene. Tražio je da mu “dam” na prvom spoju, ali nisam željela, rekla sam mu da mora da sačeka. Nakon mjesec dana što smo se zabavljali otišli smo u hotel, koji je naravno on platio.


Isreno jedva sam izdržala da prođe mjesec dana i malo me stid ali umeđuvremenu 2 puta sam imala odnose sa nekim drugim likovima. Cijelu noć smo proveli u hotelu, a ujutro mi je rekao da prekida vezu sa mnom jer NISAM NEVINA…


Čovječe koji debil, logično da nisam… imam 17 godina. Ipak mislim da je to samo izgovor i da je ustvari njegov cilj i bio da spava sa mnom, da me iskoristi, ali kao da sam tako nešto predosjetila i dok se tuširao iz novčanika sam mu izvukla 100 eura tako da, uz hotelsku sobu i sve pića koja je u zadnjih mjesec dana platio mislim da sam na kraju dobro prošla. Za jedan odnos u kojem sam i ja debelo uživala dobila sam sigurno nekih pa možda i 500 eura. SKUPA SAM 🙂

0 komentari:

Objavi komentar