utorak, 22. svibnja 2018.

ŽENA U ZADNJE VRIJEME NOSI SAMO NEKI ČIPKASTI IZAZOVNI…

Posted by AFAN on svibnja 22, 2018 | No comments

Žena u zadnje vrijeme nosi samo neki čipkasti izazovni donji veš. Nije da se bunim, samo me zanimalo otkud ta promjena odjednom. Na trenutak mi je prošlo kroz glavu da me vara. I jučer njoj auto na servisu pa sam išao po nju na posao.




Čekam da izađe i skužim da sve njene kolegice izlaze iz trgovine preko puta firme i sve nose hrpu vrećica. Izlazi i ona, ali ne iz
firme nego iz tog dućana. Isto puna vrećica. Pitam šta se dijeli, a govori ona- zatvara se neki “fenci” skupi dućan rublja. Sniženje im ogromno i pokupovale su sve živo šta se moglo. Otvara vrećicu i pokazuje mi spavaćicu, gaće, kućni ogrtač.. kaže ovo zapamti. To ću oprati i pripremiti ako zlu ne trebalo završim u bolnici. Da imam




nešto kulturno. Toliko o prevari. Sram me što sam i pomislio.

0 komentari:

Objavi komentar