nedjelja, 13. svibnja 2018.

UDALA SAM SE ZA ŠEIKA. KADA SAM GA UPOZNALA NISAM ZNALA, KO JE, NI ŠTA JE

Posted by AFAN on svibnja 13, 2018 | No comments

Udala sam se za šeika. Kada sam ga upoznala nisam znala, ko je, ni šta je.
Duhovit je, voli me, volim i ja njega previše.
Imamo veliku ljubav prema konjima.




Njegova porodica me je prihvatila, njih smatram svojim roditeljima pored mojih.
Kada sam došla u moj grad da posetim roditelje, srela sam ‘drugaricu’ koja mi je rekla ‘bogatašice zašto si se vratila’.
Previše me boli, to mi je bio prvi put da me neko na taj način povredi.




Roditelji su došli u Dubai, živimo u istom gradu, oca sam zaposlila u firmi, mama čuva moju decu, nikad nisam bila srećnija, suprug je prezadovoljan.
Ali stare prijatelje sam izgubila…

0 komentari:

Objavi komentar