nedjelja, 27. svibnja 2018.

IMAM 33 GODINE I VEĆ 6 PUTA SAM ABORTIRALA...RODILA BIH JA NJIH 6 ALI....

Posted by AFAN on svibnja 27, 2018 | 1 comment

Imam 33 godine i već 6 puta sam abortirala… Rodila bih ja njih svih 6, ali… vjerovali ili ne svih šest puta sam nosila djevojčicu. Žensko sam, ali mrzim ženski rod. Zašto? Zbog toga što najbolje znam kako su žene pokvarene i zle.


Moj muž nije baš pretjerano oduševljen mojim odlukama da abortiram kada god nosim žensko, ali svekrva me podržava 100%. Sada sam ponovo trudna i juče sam bila na ginekološkom pregledu i na utvrđivanju pola djeteta te mi je doktorka saopštila da nosim dvojke… muško i ŽENSKO!


Koliko sam sretna duplo toliko sam tužna. Nakon svega ipak moram roditi žensko, ali šok je kratko trajao. Čim sam shvatila da je odma na porođaju mogu dati na usvajanje… Jedva čekam da svog sinčića primim u naručje… uh, kako sam sretna jer ću konačno postati mama!!!!

1 komentar: