nedjelja, 22. travnja 2018.

Zatekao sam ih… Danas sam sa kumom išao u ribolov, na rijeku… Nakon pola sata njemu je dosadilo....

Posted by AFAN on travnja 22, 2018 | No comments

Zatekao sam ih… Danas sam sa kumom išao u ribolov, na rijeku… Nakon pola sata njemu je dosadilo te je rekao da on ide kući. Meni je bilo baš super, lijep dan i ja sam nastavio, međutim ubrzo mi je dosadilo obzirom da sam ostao sam. Spakovao sam štapove i krenuo kući. Nisam ni razmišljao na šta ću doći, šta ću vidjeti…


Kada sam prilazio dvorištu bilo mi je čudno obzirom da je motor mog kuma bio pred mojom kućom. On inače živi na drugom kraju grada. Pomislio sam na razne stvari, ali nisam na ONO… Ušao sam u kuću i zatekao mog kuma i moju stariju kćerku kako rade ONE stvari… Poludio sam, čovjek koji mi je poput brata J moju rođenu kćerku u mojoj dnevnoj sobi. Krenuo sam da ga udarim, ali moja kćerka se ispriječila i rekla kroz suze da ga ne diram jer ga VOLI. Cijeli svijet se srušio na moja leća… Ima samo 19 godina…


Ne znam šta da radim, objasnili su mi da su u vezi već dvije godine, TAJNOJ VEZI, obzirom da je i kum oženjen, ali kako je rekao već je pokrnuo proceduru da se razvede i želi da oženi moju kćerku. Stvarno ne znam ša da radim, njemu je 41 godina, oženjen je ima djecu… sad želi moju kćerku da oženi, što je najgore i ona želi to. Stvarno ne znam šta da radim, još niša nisam rekao suprugi, bojim se njene reakcije… Stvarno ne znam šta da radim, da li da sve ovo dopustim ili da pokušam da spriječim…

0 komentari:

Objavi komentar