subota, 28. travnja 2018.

JAFFA KOLAČ

Posted by AFAN on travnja 28, 2018 | No comments

Svjesna sam da ima jako puno recepata s narančama,ali ovaj je za mene najbolji zato sam htjela ovaj podijeliti s vama.Recept je iz stare bilježnice moje mame...naravno nije kao njen ali uspjevam napraviti makar približno.

SASTOJCI
4 jaja
150g šećera
2 rebra topljene čokolade
1 žlica krušnih mrvica
3 žlice brašna


1 prašak za pecivo
2 samljevene naranče
marmelada od marelice
glazura od čokolade
100g čokolade
50g margarina

PRIPREMA
Jaja s šećerom izlupati,dodati rastopljenu čokoladu,samljevene naranče,krušne mrvice,brašno pomješano s praškom za pecivo.Istresti u posudu za pećenje i peći 20min.


Pečeno premazati marmeladom od marelica.Preliti s glazurom od čokolade.
POSLUZIVANJE
Gore na čokoladu stavit komadić naranče.Idealno za popodnevnu kavicu,uživajte...vjerujte ja jesam.
Izvor:http://www.coolinarika.com/

0 komentari:

Objavi komentar