nedjelja, 29. travnja 2018.

GODINAMA GLEDAM KAKO MOJ FREND VARA SVOJU ŽENU.....

Posted by AFAN on travnja 29, 2018 | No comments
Image result for Godinama gledam kako moj frend vara svoju ženu na svakom ćošku.
Godinama gledam kako moj frend vara svoju ženu na svakom ćošku. S njom sam u međuvremenu postao blizak prijatelj i zaljubio se. Evo je večeras banula na moja vrata s malim koferom, kaže nema
vlaka do sutra popodne. Ide kući roditeljima. Konačno ostavlja budalu nakon 9 godina braka. Ne ide joj se kod kume i prijateljica.


Kaže, one su kokoši i neće mi dati da pijem. Eno, sad spava pijana ko deva. Mislim da je popila skoro dva deca rakije, a inače nikad ne pije. Samo je pila i plakala.


Želim je zagrliti i stisnuti se uz nju, ali me strah reakcije. Ako je došla meni, možda zaista ima nade da me kad se oporavi od svega pogleda drugim očima.
Čekao sam da progleda tolike godine, čekat ću još koju ako treba. Sad bar ima nade.
Izvor: ispovesti.com

0 komentari:

Objavi komentar