srijeda, 10. siječnja 2018.

IMAM 18 GODINA I MAMU KOJA JE FUL RIBA IAKO IMA38 GODINA

Posted by AFAN on siječnja 10, 2018 | No comments

Imam 18 godina i živim sa roditeljima. Moja mama je ful riba, ima 38 ali se ne razlikuje mnogo od mene iako je MOJA MAMA. Tata je druga priča… Tata ima 51 godinu i… tata mi je, ali je ružan k'o noć, debeo, preko 100 kila i stvarno ne znam kako je i na koji način osvojio moju mamu. Zanimljivo nikada jedno drugo nisu varali iako realno mama može imati muškarca kojeg god želi… kosa, grudi, guza… ma ekstra je.




Međutim, juče sam se ranije vratila iz škole, nisam imala zadnja dva časa i kada sam ušla u kuću prilično sam se iznenadila. Iz spavaće sobe mojih roditelja čuli su se “čudni” zvukovi koje je proizvodila moja mama. Iznenadila sam se obzirom da je tata prije 3 dana otišao na službeno putovanje. Prišunjala sam se do vrata spavaće sobe i provirila u sobu gdje sam ugledala moju mamu kako se… ono “igra” se sama sa sobom.




Polako sam izašla iz kuće, nisam željela da joj kvarim ugođaj, međutim kada sam se sat vremena kasnije vratila zatekla sam je kako pije kafu sa tatinim mlađim bratom koji inače živi u Beču. Očigledno mam nije imala sreće da započeu igru privede kraju… ja sam je poštedila, ali tatin brat očigledno nije. Ne znam zašto se pati, ja da sam na maminom mjestu imala bih 10 ljubavnika, jedan je život.

0 komentari:

Objavi komentar