subota, 29. srpnja 2017.

SPAVAM SA ĆERKOM ADVOKATA KOD KOGA SAM PRIPRAVNIK…

Posted by AFAN on srpnja 29, 2017 | No comments

Spavam sa ćerkom advokata kod koga sam pripravnik. Jednom prilikom, bili smo na poslovnom ručku sa nekim klijentima, i advokat je sedeo pored mene. Na viberu mi je stigla slika njenih grudi, pošto mi je telefon bio na stolu, video ih je i on.


Uzeo mi telefon, pogledao bolje, i pokazao klijentima, uz reči “Kakav je šmeker moj pripravnik”. Sreća nije video ko je poslao. Kad tad nisam umro. Ispovest: Bivšeg dečka sam želela da iznenadim za rođendan, te sam predložila da odemo u šetnju do reke. Uz to sam ponela i ranac, s namerom da tamo napravim mali piknik.


Kad smo našli lepo mesto, postavila sam prostirku da možemo sedeti, izvadila vino i mali kolač ukrašen svećicama. Otpevala sam mu pesmu i dala poklon. On je na kratko izgledao srećno, da bi već sledećeg momenta počeo da drami što sam stavila toliko svećica, jer će sad otopljeni vosak dodirivati kolač. Kada ga je konačno probao, složio je kiselu facu uz pitanje jesam li to kupila umesto napravila, jer se kolač “oseća na karton”, a poklon nije ni komentarisao. Malo je reći da sam kući otišla razočarana.

0 komentari:

Objavi komentar