četvrtak, 26. srpnja 2018.

MOJA KĆERKA IMA 16 GODINA I DANAS KADA SE VRATILA IZ ŠKOLE VIDJELA SAM DA IMA NOVI MOBITEL....

Posted by AFAN on srpnja 26, 2018 | No comments

Moja kćerka ima 16 godina i danas kada se vratila iz škole vidjela sam da ima neki novi mobitel. Šokiral sam se, znam da je to za naše uslove preskupo…




Pitala sam je odakle joj mobitel, a ona mi je samo kratko rekla. “Kupila sebi…” nakon čega je otišla u sovju sobu. Krenula sam za njom, ali već je bila zaključala. Nakon 20 minuta lupanja po vratima, otvorila je. Tada sam je pitala odakle joj novac, a ona mi je rekla da je novac dobila pukom srećom i tada je iz džepa izvadila još 200 eura.




Kako je ispričala pronašla je novčanik jednog našeg komšije pred ulazom kada je krenula u školu. Komšja je jako bogat, ali jako loš čovjek. Tako da bih i ja isto
postupila… Ne bih mu vratila sigurno… Najgore mi je što sam posumnjala u moju kćerku, moju mezimicu, da nije uradila šta loše, posumnjala sam u njeno poštenje

0 komentari:

Objavi komentar