ponedjeljak, 11. lipnja 2018.

UDATA SAM I VOLIM MOG MUŽA. U BRAKU SMO GODINU I 5-6 MJESECI...

Posted by AFAN on lipnja 11, 2018 | No comments

Ovako, udata sam i volim mog muza dusom i tijelom... u braku smo godinu i 5-6mjes.... prije 4 mjeseca saznala sam da me prevario, pred samu godisnjicu braka.Sa sada bivsom kolegiom sa posla, imali su sex u nocnoj smjeni. Za mene je to bio sok, ta cura je znala za mene i znala da sam trudna,
medjutim zavela ga je pricom kako se dobro jebe,dobro pusi. Posle tog 1 puta dopiivali su se par sedmica ali on kako kaze zbog griznje savijesti prekine kontakt. Da bi mjesec i nesto posle opet mu se javila i opet su dogovarali sex...


Ali tad sam ja saznala. Htjela sam ga napustiti spakovala sve stvari, ali toliko je plakao, toliko se kajao cak htjeo se ubiti samo da ne idem da ga e ostavljam... plakali smo skupa ceo dan i noc bez prestanka... tu noc necu zaboraviti lezali smo zagrljeni, i poslednji put ljepo pricali,dogovarali o vidjanju bebe... ali sako polumenta sa pjesmom Kako sam volio tebe i sasa matic Samo ovu noc pa da placemo do jutra presudili su sve... Ujutro se nismo mogli odvojiti ...i molio me da ostanem...ostala sam ..


Tu sam sa njim sretna sam Voli me vis nego sto me ikad volio. Sa onom je sve rijesio i predamnom. Sve je to sad super...da ja ne zivim u strahu da se moze opet desiti... i misli na njih dvoje kako se sexaju me ne popustaju...stalno mi u glavi ona...sve to... ne znam sta da uradim da me to popusti. Zelim da sam potpuno sretna,ali te misli me koce....

0 komentari:

Objavi komentar