srijeda, 6. lipnja 2018.

UDALA SAM SE PRIJE TAČNO 22 DANA I JUČE SAM VEĆ ODLUČILA DA SE RAZVEDEM

Posted by AFAN on lipnja 06, 2018 | No comments

Udala sam se prije tačno 22 dana i juče sam već odlučila da želim da se razvedem, ne zbog mog muža, već zbog njegove mame, moje svekrve. Prije 4 mjeseca sam ostala trudna i svekrva to nikako ne može da podnese, govori mi da sam ono na Q, da sam iskoristila i prevarila njenog sina da se uvalim u bogatstvo i mnoge druge gadosti.


Od prije par dana sve češće govori kako beba u mom stomaku nije beba njenog sina, kako je to ko zna čije dijete… grozno :(. Iskreno to me mnogo povrijedilo, ono baš baš, ali nekako sam sve trpila jer stvarno volim mog muža, ali kada mi je juče rekla da će uraditi DNK analizu očinstva bebe čim se porodim shvatila sam da nema dalje.


Spakovala sam stvari i vratila se kod mojih. Mužu sam rekla ako želi da živimo i da se ne razvodimo da dođe ili kod mojih ili da sebi iznajmimo stan i započnemo samostalni život. Jednostavno ne mogu niti želim više da trpim konstantna vrijeđanja, omalovažavanja i druge gadosti koje sam trpila 20 dana od moje svekrve. Sve sam mogla da trpim, ali da mi se dira u poštenje e to ne mogu. To što sam zatrudnila prije braka ne znači da sam Q kako mi je kontantno govorila, a ni DNK mi ne treba jer nisam nikakva uličarka koja spava sa desetak muškaraca svaki dan pa da ne mogu znati čije je dijete.

0 komentari:

Objavi komentar