četvrtak, 7. lipnja 2018.

UDALA SAM SE ISKLJUČIVO IZ KORISTI TAČNIJE ZBOG NOVCA KOJI MOJ MUŽ IMA....

Posted by AFAN on lipnja 07, 2018 | No comments

Udala sam se isključivo iz koristi, tačnije zbog novcakojim moj muž raspolaže. Međutim nikada nisam prekinula odnos sa mojim bivšim momkom, čovjekom kojeg jedino istinski volim. I on preko mene ima dosta lagodan život, jer svaki mjesec mu dam oko 750 eura, a najviše što sam mu dala je


bilo kada se ženio 3.000 eura. Imam zlatnu karticu bez limita tako da to i i nije neki problem. Ovo ljeto smo svi zajedno bili u Grčkoj u istom hotelu, ono baš sam se potrudila da mi bude savršeno ljetovanje :). Ma UBJEDLJIVO najbolje ljetovanje, a najviše me je palilo da kroz prozor gledam mog muža dok se zabavlja sa klincima (koji nisu njegova) na bazenu dok me bivši ONO… ISPUNJAVA


SREĆOM! Ne mogu da vjerujem da ovoliko godina uuspješno lažem mog muža, koji bi život dao za mene da treba, koja naivčina.

0 komentari:

Objavi komentar