petak, 22. lipnja 2018.

U UŽASNOM SAM BRAKU.. NESRETNA SAM MNOGO, BAŠ MNOGO..

Posted by AFAN on lipnja 22, 2018 | No comments

Nesretna sam mnogo, baš mnogo. U užasnom sam braku. Imam djecu i muža koji je svačiji samo ne moj. I teško mi je, mnogo patim. Finansije me vežu za njeg. Bojim se, same sebe. Mislim o samoubistvu. Mojoj djeci će biti lakše bez mame koja plače i koja ludi svakim danom sve više. A ja ću ovaj usrani život jednom okončati.


Oni su mali, možda nekad shvate, ali opet Bože sačuvaj, kako mi je bilo. Dosta mi je ponižavanja. Dosta mi je nasilja. Dosta mi je napetog života. Dosta mi je roditelja koji i da su me usvojili, boljibi prema meni bili.


Gledam oko sebe svijet, kako ružne i nesposobne žene nađu dobrog muža..Pa gdje je meni bio jedan takav?! Vrijedna sam žena, lijepa i vjerna ali čemu sve to kad prednost imaju ološi, kurve koje za novac sve kupe. Treba mi neko samo da me razumije, zagrli i popriča sa mnom. Moj život je nona mora bez kraja.

0 komentari:

Objavi komentar